Ma a jó és rossz élményeim

Helló!

Ma fél 1-ig voltunk. Biciklitúrára is elmentünk.

Egy ideig nagyon jó volt, de kiugrott nekem az a fém, amit a szereléseknél, gumicseréknél ugratnak ki, és így nagyon nehéz volt tekerni. Olyan volt, mintha folyamatosan egy dombra hajtottam volna fel. Ráadásul, nagy szembeszél fújt, és gyorsan tekertek a többiek. :((

Ígyhát én meg még 2 osztálytársamat a tanár bácsi odakísért az iskolához. Szerintem én még bírtam volna tovább is, csak az az alkatrész kiugrott. :( De az osztálytársaim bisztos elfáradtak nagyon.

Sajnálom, hogy nem maradhattam tovább. :(

Volt egy olyan dolog is ami engem nagyon megbántott. Ezt egy fiú osztálytársam mondta nekem és még annak a 2 embernek aki jött velem. Ez a mondat volt az:

-Hárman feladják. Szégyen!!!

Pedig ha ő lett volna az énhelyemben!

De egyszer énekkaron tanultunk egy olyan dalt aminek az volt a szövege:

Ne törődj vele, hogy mitmondanak, 

Az vagy akinek tartod magad!

Még akkor is ha szembe fúj a szél.

Sajnos ma több rossz élményem volt mint jó. :(((

Jó hétvégét kívánok nektek! x)

Üdv.: Lilike